StartAktualnościArtykułyWarto wiedziećForum

Kontakt

Justyna Adamczk redaktor naczelna www.e-marketing.pl
Justyna Adamczyk
Redaktor naczelna
justyna.adamczyk@e-marketing.pl

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet
Szukaj wieści zawierających wyrażenie:

E-grocery w biznesie – polskie firmy a zakupy spożywcze online03.12.2019
Zakupy spożywcze w sieci są coraz popularniejsze, a rynek e-grocery stale rośnie – zarówno na świecie, jak i w Polsce. Możliwość zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu pokochali nie tylko klienci detaliczni – również sektor B2B coraz chętniej korzysta z tej możliwości. >>>
Akcja TOK FM na platformie Asystent Google z nagrodą Mixx Awards 201903.12.2019
Jury tegorocznego konkursu Mixx Awards nagrodziło brązem w kategorii Innovations & Smart Solutions nowatorskie rozwiązanie umożliwiające sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej Asystenta Google. Nagrodę odebrali twórcy akcji z zespołu TOK FM, Spark Foundry i LiquidThread; wręczenie statuetek odbyło się wczoraj - w środę, 27 listopada br. w Warszawie. >>>
Jak sprzedajemy w Internecie? Analiza przed czarnym piątkiem29.11.2019
Wielkimi krokami zbliża się coroczne zakupowe szaleństwo, także w Internecie. Na kilka dni przed black friday i cyber monday home.pl przeanalizował bazę swoich klientów prowadzących esklepy. Wnioski? Handel w Internecie kwitnie! >>>
Eksport z Google - co zrobić by zdobywać nowe rynki?29.11.2019
Bywa, że na drodze do zdobycia klientów na zagranicznym rynku staje jedno słowo, np. zdecydowana większość internautów z Wielkiej Brytanii poszukuje “ankle bracelet” (bransoletka na kostkę), podczas gdy w Polsce klienci wpisują w wyszukiwarkę “bransoletka na nogę”. Jakie słowa kluczowe wybrać do opisu produktów, w jakim języku udostępnić stronę www,  jaką metodę płatności wybrać, a czego na nowym rynku unikać?  >>>
Bezfuszerki.pl – wystartował pierwszy ogólnopolski, profesjonalny portal o posadzkach 26.11.2019
Tworzony we współpracy z ekspertami, rzeczoznawcami oraz uznanymi organizacjami branżowymi stanowi silne wsparcie merytoryczne dla inwestorów i wykonawców.
Bezfuszerki.pl to pierwszy profesjonalny portal w całości poświęcony tematyce posadzek, podkładów podłogowych oraz nawierzchni zewnętrznych.  >>>
„Media Przyszłości” – o najnowszych trendach w świecie informacji15.11.2019
Eksperci z IESE Business School, Poynter Institute oraz PwC będą debatować 4 grudnia br. w Warszawie o najnowszych trendach, innowacjach oraz inicjatywach biznesowych na rynku mediów. Konferencję pod hasłem „Media Przyszłości” organizuje Polska Agencja Prasowa. >>>
„Gazeta Wyborcza” z ponad 200 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych15.11.2019
200 226 - dokładnie tylu prenumeratorów na koniec września 2019 r. miało aktywną subskrypcję treści Wyborcza.pl. Przekroczenie poziomu 200 tys. prenumerat cyfrowych, czym może się pochwalić czołówka prestiżowych tytułów prasowych z całego świata, to kolejny sukces „Gazety Wyborczej” w roku, w którym obchodzi ona swoje trzydziestolecie. >>>
Polacy i Halloween29.10.2019
W dniu 31 października w wielu krajach obchodzone jest Halloween. Zwyczaj najpopularniejszy w krajach anglosaskich, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, coraz bardziej popularny jest również w Polsce. Obserwując asortyment i wystrój sklepów w ostatnich dniach października, mogłoby się wydawać, że Halloween już na stałe zagościło w naszym krajobrazie i jest chętnie obchodzone przez Polaków. W Havas Media Group postanowiliśmy sprawdzić jak naprawdę Polacy podchodzą do Halloween: czy obchodzą ten dzień i jaki jest ich stosunek do tego zwyczaju? >>>
Praca z telefonu lub rekomendacji – czyli jak zmienia się model poszukiwania zatrudnienia?29.10.2019
Z danych LMC – właściciela aplikacji mobilnej Praca za Rogiem – wynika, że 76% Polaków w wieku produkcyjnym było zainteresowanych nowymi ofertami pracy lub zapoznało się z nimi w ciągu 12 miesięcy . Co było dla nich głównym źródłem wiedzy o wakatach? 40%, by pozyskać informacje o nowych ofertach, korzystało z aplikacji mobilnej. Ponad 1/3 badanych czerpała wiedzę z rekomendacji znajomych.  >>>
Co trzecia Polka stresuje się pracą28.10.2019
Praca to najczęściej wymieniany powód stresu wśród Polek. Według zapytanych przez serwis Prezentmarzeń Pań, wysoki poziom stresu jest generowany przede wszystkim przez zbyt szybkie tempo życia i brak umiejętności wypoczywania. Polki jak wynika z badania serwisu szukają sposobów na odreagowanie nerwowych sytuacji głównie uprawiając sport. >>>
Hosting z technologią Intel Optane w Nazwa.pl28.10.2019
Spółka nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce, wprowadza w ramach swoich usług najnowocześniejszą technologię Optane, którą Intel w oficjalnych materiałach określa jako „rewolucja w zakresie pamięci”. Technologia Intel Optane to największy przełom od 1989 roku, od czasu wynalezienia technologii NAND Flash Memory, która posłużyła do budowy dysków SSD.  >>>
Wiener inwestuje w sztuczną inteligencję25.10.2019
W Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group dzieje się prawdziwa cyfrowa ewolucja. Nowe technologie pozwalają na udoskonalenie obsługi, przyspieszenie wymiany informacji i ograniczają zaangażowanie pracowników w proste, powtarzalne czynności, a w przyszłości – umożliwią tworzenie kolejnych innowacyjnych produktów i usług. >>>
Zrzutka.pl z licencją KNF - może działać jako krajowa instytucja płatnicza25.10.2019
Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała o wydaniu zezwolenia na działanie w charakterze krajowej instytucji płatniczej dla firmy Zrzutka.pl sp. z o. o., operatora portalu www.zrzutka.pl. Co to w praktyce oznacza dla ponad 300 tys. zarejestrowanych użytkowników portalu? Jak otrzymanie licencji wpłynie na dalszy rozwój platformy?  >>>
Nowa jakość w e-grocery. Zakupy na Frisco.pl z Asystentem Google
22.10.2019
Wystartowała testowa wersja nowej funkcji Asystenta Google, umożliwiająca głosowe składanie zamówień na Frisco.pl To jedno z pierwszych takich wdrożeń w branży e-grocery na świecie. Rozwiązanie już teraz oferuje innowacyjną jakość w zakupach internetowych, dzięki której klienci sklepu mogą w kilka minut zakupić potrzebne produkty spożywcze z dostawą do domu.

Według szacunków pracowni badawczej MoffettNathanson, w ciągu najbliższych trzech lat przewiduje się dziesięciokrotny wzrost liczby użytkowników korzystających z głosowego składania zamówień internetowych . Frisco.pl, jako lider rynku e-grocery, wprowadzając opcję asystenta głosowego, pozwoli klientom na jeszcze wygodniejsze zakupy online, tym samym przyczyniając się do rozwoju customer experience.

- "Nasi klienci przede wszystkim cenią sobie wygodę i czas, który zyskują, robiąc zakupy na Frisco.pl. Większość z nich już teraz korzysta ze stałych list zakupowych, dzięki którym może w kilka sekund ponowić swoje zakupy. Wdrażając nową funkcjonalność, idziemy krok dalej – nasi stali klienci będą mogli złożyć zamówienie głosowo z dowolnego miejsca – na spacerze, w samochodzie, jadąc do pracy, czy gotując obiad w kuchni. A wszystko to za pomocą zaledwie trzech prostych komend" – komentuje Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl.
Aby zrobić zakupy z wykorzystaniem nowej funkcjonalności, wystarczy uruchomić Asystenta Google, przytrzymując w telefonie przycisk Home, i powiedzieć „porozmawiaj z Frisco” (użytkownicy iPhone’ów będą musieli wcześniej pobrać aplikację Asystenta z App Store). Po wybraniu tej opcji, rezerwujemy termin doręczenia zamówienia. Następnie, otwierając poprzedni koszyk zakupowy, którego zawartość odczytuje asystent głosowy, możemy go modyfikować - za pomocą głosu dodawać, usuwać, zmieniać liczbę produktów lub po prostu ponowić całość zamówienia. Przy doborze dodatkowych artykułów z wirtualnej półki, narzędzie zawsze informuje klienta o aktualnych promocjach. Po skompletowaniu koszyka, sklep odczytuje całą listę zakupów, a użytkownik finalizuje zamówienie poprzez jego akceptację. Jeśli konieczne jest uzyskanie dodatkowych informacji, asystent udziela odpowiedzi na 20 najczęściej zadawanych pytań. W przypadku, gdy będziemy potrzebowali dodatkowych informacji mamy możliwość skontaktowania się z biurem obsługi klienta przez stronę internetową Frisco.pl.

- "Asystent Głosowy Frisco cały czas uczy się na podstawie zbieranych danych, dlatego im więcej użytkowników z niego skorzysta, tym lepiej będzie działać. Zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnego testowania nowego rozwiązania, a także dzielenia się swoimi przemyśleniami. Wszystkie zebrane uwagi pozwolą nam na udoskonalenie systemu i wdrożenie dodatkowych funkcji, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych klientów" - dodaje Jacek Palec.

Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku e-grocery i kolejny na drodze Frisco.pl do wprowadzenia jak najlepszych udogodnień dla swoich klientów. Dzięki Asystentowi Google, każdy będzie mógł głosowo wypełnić swój koszyk, wykonując w tym samym czasie inne czynności.

Wdrożeniem funkcji asystenta głosowego zajęła się firma Yoshi.AI. Rozwiązanie w wersji beta jest dostępne dla obecnych klientów supermarketu online, którzy posiadają już historię zakupów w sklepie.

********
O Frisco.pl:

Frisco.pl to działający od 13 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w hipermarketach. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

Santander Bank Polska z najlepszym raportem społecznym22.10.2019
Raport Odpowiedzialnego Biznesu 2018 Santander Bank Polska zdobył pierwsze miejsce w kategorii Raporty Społeczne w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte. Jury doceniło przede wszystkim przyjazną, interesującą formę, zwróciło uwagę na szeroki opis oddziaływania firmy, w szczególności na wpływ środowiskowy oraz na rzetelne podejście do przygotowania raportu.  >>>
Plansze: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 ]

Do góry

PRACA z JobPilot

Szukaj oferty pracy:

Polecamy

Przejrzyj chłoniaka