StartAktualnościArtykułyWarto wiedziećForum

Kontakt

Justyna Adamczk redaktor naczelna www.e-marketing.pl
Justyna Adamczyk
Redaktor naczelna
justyna.adamczyk@e-marketing.pl

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet
Szukaj wieści zawierających wyrażenie:

E-grocery w biznesie – polskie firmy a zakupy spożywcze online03.12.2019
Zakupy spożywcze w sieci są coraz popularniejsze, a rynek e-grocery stale rośnie – zarówno na świecie, jak i w Polsce. Możliwość zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu pokochali nie tylko klienci detaliczni – również sektor B2B coraz chętniej korzysta z tej możliwości. >>>
Akcja TOK FM na platformie Asystent Google z nagrodą Mixx Awards 201903.12.2019
Jury tegorocznego konkursu Mixx Awards nagrodziło brązem w kategorii Innovations & Smart Solutions nowatorskie rozwiązanie umożliwiające sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej Asystenta Google. Nagrodę odebrali twórcy akcji z zespołu TOK FM, Spark Foundry i LiquidThread; wręczenie statuetek odbyło się wczoraj - w środę, 27 listopada br. w Warszawie. >>>
Jak sprzedajemy w Internecie? Analiza przed czarnym piątkiem
29.11.2019
Wielkimi krokami zbliża się coroczne zakupowe szaleństwo, także w Internecie. Na kilka dni przed black friday i cyber monday home.pl przeanalizował bazę swoich klientów prowadzących esklepy. Wnioski? Handel w Internecie kwitnie!

Liczba esklepów otwieranych dzięki rozwiązaniom oferowanym przez home.pl stale rośnie. Najwięcej klientów home.pl sprzedaje swoje produkty w branżach: dom i ogród; moda i ubrania; zdrowie i uroda. Co ciekawe tylko niespełna 20% biznesów prowadzonych jest w pakietach podstawowych. Ponad 80% użytkowników od razu decyduje się na uruchomienie esklepu profesjonalnego, który pozwala na oferowanie większej liczby produktów, różne wersje językowe i administrowanie sprzedażą przez kilka osób. Blisko 30% wszystkich sklepów jest zintegrowanych z Allegro. Świadczy to o wciąż bardzo silnej pozycji portali aukcyjnych, które stały się platformą dla profesjonalnych sklepów i dużych marek.

– "Sklep zintegrowany z płatnościami online, kurierami czy z Allegro stanowi gotowe narzędzie do rozpoczęcia sprzedaży w sieci" – mówi Magdalena Sikorska-Hadowska, head of ecommerce w home.pl. – Liczba integracji wzrosła od stycznia do października o połowę. Oznacza to, że coraz więcej sklepów korzysta z automatycznych połączeń m.in. z firmami kurierskimi, mediami społecznościowymi i wyszukiwarkami. Wpływ na to ma rosnąca świadomość przedsiębiorców, którzy stawiają na profesjonalne rozwiązania i automatyzację, która wpływa na efektywność pracy.

W tym samym okresie rosły także nakłady na reklamę, którą zajmowali się specjaliści home.pl w imieniu właścicieli sklepów. Porównując wartość kampanii zleconych w styczniu i w październiku 2019, kwoty przeznaczone na ten cel wzrosły aż o 600%.

– "To oczywiście wynik zbliżających się świąt i wcześniejszych akcji promocyjnych na black friday i cyber monday" – dodaje Magdalena Sikorska-Hadowska z home.pl. – W naszych statystykach dokładnie widać wzmożony okres aktywności zakupowej i większą wartość koszyka. Łatwo te dane powiązać z kalendarzem i wyciągnąć wnioski.

home.pl obsługuje sklepy od ponad 10 lat i obserwuje rokroczny wzrost koszyka zakupowego. Klienci esklepów utrzymywanych w home.pl najmniej w roku 2019 wydali w kwietniu. Wówczas wartość jednego koszyka wynosiła ok. 193 złote. W październiku liczba zamówień podwoiła się, a jednorazowo statystyczny klient wydawał już ok. 230 złotych, a więc prawie 40 złotych więcej niż pół roku wcześniej. Większość z tych pieniędzy na konta sprzedających wpłynęła za pośrednictwem zewnętrznych operatorów płatności elektronicznych, głównie PayU. To trend, który wyjątkowo wyraźnie widać w całym roku 2019 – klienci sklepów internetowych doceniają bezpieczeństwo, łatwość i szybkość dokonywania opłat przez pośredników, coraz częściej decydując się właśnie na ten sposób zapłaty za produkty i usługi. Kolejnym istotnym elementem sprzedażowej układanki jest logistyka.

– "Strategiczną dla nas kwestią jest wdrożenie dla klientów home.pl atrakcyjniejszych niż dostępne na rynku cenników wysyłki paczek oraz zwrotów oferowanych za pośrednictwem Inpost" – mówi Magdalena Sikorska-Hadowska. – Chodzi nam o posiadanie w pakiecie usług rozwiązań, które umożliwiają jak najszybsze dostarczanie paczek do odbiorców. Dzięki usługom Inpost, 23 listopada ruszyła możliwość weekendowych nadań. To z pewnością wartość dodana i ułatwienie dla osób prowadzących swoje biznesy z home.pl.

Wszystkie powyższe dane jasno mówią o tym, że eCommerce to wciąż dynamicznie rozwijająca się gałąź polskiego i światowego rynku. Klienci potwierdzą to zapewne kolejny raz za kilka dni, korzystając z licznych promocji i rabatów przygotowanych na black friday i cyber monday. Wśród nich nie mogło zabraknąć także oferty home.pl. Od 25 listopada do 2 grudnia na stronie internetowej http://okazje.home.pl/black-week/ będzie można kupić m.in… esklep profesjonalny, korzystając z 80% rabatu. Prócz tego tańsze będą także domeny, hostingi, programy antywirusowe, VPS, usługi pozycjonowania stron internetowych i wiele innych... Rabaty w home.pl sięgną podczas black week nawet 99%!

Eksport z Google - co zrobić by zdobywać nowe rynki?29.11.2019
Bywa, że na drodze do zdobycia klientów na zagranicznym rynku staje jedno słowo, np. zdecydowana większość internautów z Wielkiej Brytanii poszukuje “ankle bracelet” (bransoletka na kostkę), podczas gdy w Polsce klienci wpisują w wyszukiwarkę “bransoletka na nogę”. Jakie słowa kluczowe wybrać do opisu produktów, w jakim języku udostępnić stronę www,  jaką metodę płatności wybrać, a czego na nowym rynku unikać?  >>>
Bezfuszerki.pl – wystartował pierwszy ogólnopolski, profesjonalny portal o posadzkach 26.11.2019
Tworzony we współpracy z ekspertami, rzeczoznawcami oraz uznanymi organizacjami branżowymi stanowi silne wsparcie merytoryczne dla inwestorów i wykonawców.
Bezfuszerki.pl to pierwszy profesjonalny portal w całości poświęcony tematyce posadzek, podkładów podłogowych oraz nawierzchni zewnętrznych.  >>>
„Media Przyszłości” – o najnowszych trendach w świecie informacji15.11.2019
Eksperci z IESE Business School, Poynter Institute oraz PwC będą debatować 4 grudnia br. w Warszawie o najnowszych trendach, innowacjach oraz inicjatywach biznesowych na rynku mediów. Konferencję pod hasłem „Media Przyszłości” organizuje Polska Agencja Prasowa. >>>
„Gazeta Wyborcza” z ponad 200 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych15.11.2019
200 226 - dokładnie tylu prenumeratorów na koniec września 2019 r. miało aktywną subskrypcję treści Wyborcza.pl. Przekroczenie poziomu 200 tys. prenumerat cyfrowych, czym może się pochwalić czołówka prestiżowych tytułów prasowych z całego świata, to kolejny sukces „Gazety Wyborczej” w roku, w którym obchodzi ona swoje trzydziestolecie. >>>
Polacy i Halloween29.10.2019
W dniu 31 października w wielu krajach obchodzone jest Halloween. Zwyczaj najpopularniejszy w krajach anglosaskich, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, coraz bardziej popularny jest również w Polsce. Obserwując asortyment i wystrój sklepów w ostatnich dniach października, mogłoby się wydawać, że Halloween już na stałe zagościło w naszym krajobrazie i jest chętnie obchodzone przez Polaków. W Havas Media Group postanowiliśmy sprawdzić jak naprawdę Polacy podchodzą do Halloween: czy obchodzą ten dzień i jaki jest ich stosunek do tego zwyczaju? >>>
Praca z telefonu lub rekomendacji – czyli jak zmienia się model poszukiwania zatrudnienia?29.10.2019
Z danych LMC – właściciela aplikacji mobilnej Praca za Rogiem – wynika, że 76% Polaków w wieku produkcyjnym było zainteresowanych nowymi ofertami pracy lub zapoznało się z nimi w ciągu 12 miesięcy . Co było dla nich głównym źródłem wiedzy o wakatach? 40%, by pozyskać informacje o nowych ofertach, korzystało z aplikacji mobilnej. Ponad 1/3 badanych czerpała wiedzę z rekomendacji znajomych.  >>>
Co trzecia Polka stresuje się pracą28.10.2019
Praca to najczęściej wymieniany powód stresu wśród Polek. Według zapytanych przez serwis Prezentmarzeń Pań, wysoki poziom stresu jest generowany przede wszystkim przez zbyt szybkie tempo życia i brak umiejętności wypoczywania. Polki jak wynika z badania serwisu szukają sposobów na odreagowanie nerwowych sytuacji głównie uprawiając sport. >>>
Hosting z technologią Intel Optane w Nazwa.pl28.10.2019
Spółka nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce, wprowadza w ramach swoich usług najnowocześniejszą technologię Optane, którą Intel w oficjalnych materiałach określa jako „rewolucja w zakresie pamięci”. Technologia Intel Optane to największy przełom od 1989 roku, od czasu wynalezienia technologii NAND Flash Memory, która posłużyła do budowy dysków SSD.  >>>
Wiener inwestuje w sztuczną inteligencję25.10.2019
W Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group dzieje się prawdziwa cyfrowa ewolucja. Nowe technologie pozwalają na udoskonalenie obsługi, przyspieszenie wymiany informacji i ograniczają zaangażowanie pracowników w proste, powtarzalne czynności, a w przyszłości – umożliwią tworzenie kolejnych innowacyjnych produktów i usług. >>>
Zrzutka.pl z licencją KNF - może działać jako krajowa instytucja płatnicza25.10.2019
Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała o wydaniu zezwolenia na działanie w charakterze krajowej instytucji płatniczej dla firmy Zrzutka.pl sp. z o. o., operatora portalu www.zrzutka.pl. Co to w praktyce oznacza dla ponad 300 tys. zarejestrowanych użytkowników portalu? Jak otrzymanie licencji wpłynie na dalszy rozwój platformy?  >>>
Nowa jakość w e-grocery. Zakupy na Frisco.pl z Asystentem Google 22.10.2019
Wystartowała testowa wersja nowej funkcji Asystenta Google, umożliwiająca głosowe składanie zamówień na Frisco.pl To jedno z pierwszych takich wdrożeń w branży e-grocery na świecie. Rozwiązanie już teraz oferuje innowacyjną jakość w zakupach internetowych, dzięki której klienci sklepu mogą w kilka minut zakupić potrzebne produkty spożywcze z dostawą do domu. >>>
Santander Bank Polska z najlepszym raportem społecznym22.10.2019
Raport Odpowiedzialnego Biznesu 2018 Santander Bank Polska zdobył pierwsze miejsce w kategorii Raporty Społeczne w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte. Jury doceniło przede wszystkim przyjazną, interesującą formę, zwróciło uwagę na szeroki opis oddziaływania firmy, w szczególności na wpływ środowiskowy oraz na rzetelne podejście do przygotowania raportu.  >>>
Plansze: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 ]

Do góry

PRACA z JobPilot

Szukaj oferty pracy:

Polecamy

Przejrzyj chłoniaka